Serhat Uzunkök Twitter Hesabı

Takipçilerim (103)
mkaycicek cssll hakikitireli sonpatika reyhanindunyasi hayatbutik yildizblog aslanertuncay hayallerveben tanselce fatmabeyzaca kadir-uzunkok eminealtunn deryahocam kazancsisteminiz renklicikolata goktugfurkan sarae babacanpesenkurdu FRAKMAN sereserpmeler burasidaneresi osman-yigitt ayten92 biiznillah brkylcn95 bsaydut sputgirl ozgekucukaydin halityilmaz51 siirseverler26 busebsrag cengizerdem ccadandenemeler gncmusicsow littlebadgirl ardensena qbrix kralsensinn kemaltepe1 ismettelci yazgec mustafaparlu orgulerrr 67berk67 ayakkabimercanda zulaleryilmaz tatlicadiebruuu olric karistirdolabini

Bahsedenler

Erdoğan Yine Döktürüyor

TRT Haber İ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM. BAŞBAKAN DİYOR Kİ:Türkiye artık eski Türkiye değil. Haksızlıklar konusunda...

Devamı

Ateistlerin Yeni Modası Sır

SERHAT UZUNKÖK Malumunuzdur ki (zaten hiç bir zaman doğru olmayan) darvinizm saçmalığı artık iyiden iyiye...

Devamı

BOMBALI VAMPİRLER

SEYFİ UZUNKÖK BOMBALI VAMPİRLER İlkini Ulus’ta yaşadım, Ankara’nın Ulus’unda. Bir arkadaşımın işyerinden çıkmış, Anafartalar Çarşı’sının önünden geçmiştim, 15 dakika...

Devamı

MİT

Seyfi Uzunkök MOSSAD… CİA… Bunlar istihbarat örgütleri… Ne yaptıklarını kendi halkları bilmez. * MİT Milli istihbarat teşkilatı. Adı üstünde istihbarat… Faaliyetler gizlidir. * İstihbaratçı tekdüze...

Devamı

İlginç bir CD

Tam “darbe içerikli yazıları” bırakayım diyorum, ortaya “tak” bir şey çıkıyor. Yazmayayım diyorum, başka şeylere yoğunlaşayım, “çiçek” yazayım, “böcek” yazayım...

Devamı

Araç Haber Gazetesi

Gazetecilik fedakarlık ister, Emek ister, Gayret ister… * Yerel olsun, ulusal olsun, hiçbir basın mensubu “standart” yaşamaz. Yani, Sabah 9 - Akşam...

Devamı

herşey sende gizli-Can Yücel

Yerin seni çektiği kadar ağırsın Kanatların çırpındığı kadar hafif.. Kalbinin attığı kadar canlısın Gözlerinin...

Devamı

Kim Özlerdi Avuç İçlerinin Kokusunu

O kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler, arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eğer. Dayanılması o...

Devamı

Bir Eşi Olmalı İnsanın-Can Yücel

Bir eşi olmalı insanın Rüzgar onun kokusunu getirmeli, Yağmur O’nun sesini. Akşam onu görecek...

Devamı

Bağlanmayacaksın – Can Yücel

Bağlanmayacaksın bir şeye Öyle körü körüne “O olmazsa yaşayamam” demeyeceksin Demeyeceksin işte Yaşarsın çünkü ...

Devamı

Can YüceL – Bilmelisin Ki

Duvarda asılı diplomalar insanı insan yapmaya yetmez. Bilmelisin ki … Aşk...

Devamı

biz dilenciye çıkarır 20 lira veririz.

biz dilenciye çıkarır 20 lira veririz.alın teriyle arabamızı tamir eden tamirciyle pazarlık ederiz yolumuzu her...

Devamı

Dokun Bana / Gözlerinde Ölsün Ölümüm

Dokun Bana / Gözlerinde Ölsün Ölümüm “Şimdi söyleyeceklerimi yuttum , Yüreğim konuşsun harf harf…” Ey dudaklarına...

Devamı

Ramazanda terörist dahi olsa vurulmaz

SEYFİ UZUNKÖK Ramazan ayı Müslümanlar için kutsaldır. Merhamet ayıdır ramazan… İyilik ayı… Yardım ayı… * Karınca görsem evde, öldürmem...

Devamı

sahte parayı insan yapar ama insanıda sahte yapan paradır

sahte parayı insan yapar ama insanıda sahte yapan paradır

Devamı

kandili yerle bir eden jetler!!! benim yerle bir olan yüreğime d

kandili yerle bir eden jetler!!! benim yerle bir olan yüreğime de bi bomba atsanızda, ebediyen...

Devamı

hasret orucunu bozmanın cezası nedir acaba?

hasret orucunu bozmanın cezası nedir acaba?

Devamı

Mutluluğun Sırrı

Yaşı kaç olursa olsun her kadının içinde hiç büyümeyen bir küçük kız vardır......................... ...

Devamı

Ne Kimseye Başımı Eğdim, Nede Bir Başkasına Haksızlık Ettim. Ben

Ne Kimseye Başımı Eğdim, Nede Bir Başkasına Haksızlık Ettim. Ben Sadece İnsanlara Fazla Güvendim Ve...

Devamı

YAPTIĞIM YANLIŞLAR İÇİN PİŞMAN DEĞİLİM... TEK PİŞMANLIĞIM; YANLI

YAPTIĞIM YANLIŞLAR İÇİN PİŞMAN DEĞİLİM... TEK PİŞMANLIĞIM; YANLIŞ İNSANLAR İÇİN YAPTIĞIM DOĞRULAR...!!!

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !